Nu ska jag hoppa i sängen eller göra något annat kul som man aldrig får göra när föräldrarna är hemma.

The Notebook, som vi såg igår, är en film som alla måste se. Seriöst! Hur fin som helst.
Tänk om alla fick uppleva samma kärlek som noah & allie..


Efter jobbet idag var jag riktigt snäll och skjutsade mor & far till luleå/kallax flygplats.
Dom ska nämligen på semester i en vecka och bo på hotell med all inclusive.
Pappa tyckte att jag skulle ta en "sista sekunden" och följa med, och det hade jag
mer än gärna gjort om jag inte hade haft jobbet att tänka på. Jävla skitjobb haha!
Istället för att hoppa på planet drog jag in till luleå för att shoppa lite. Det mesta
hade stängt men fick med mig några plagg från VILA & britneys parre
midnight fantasy som luktar godisssss=)



H J Ä R T A T T A C K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0