Första dagen avklarad

Dagen började inte på topp direkt. Telefonen ringer 07.05 (jag börjar jobba 7 egentligen), det är sanna som frågar var jag är. Självklart har jag på något sätt lyckats stänga av väckaren i sömnen och försovit mig. Typiskt, första dagen på jobbet och allt. Och jag som nästan aldrig försover mig heller.. Men som tur är har jag supersköna arbetskompisar som inte bryr sig ett piss, ungefär, så jag kom lindrigt undan!
Eftersom flöt dagen på som vanligt och det känns faktiskt rätt bra att vara tillbaka! Så länge solen skiner är det kanske ett av världens bästa sommarjobb=)

Nu är jag sjukt trött, är verkligen inte van att vara ute en hel dag! Tänkte därför chilla ett tag, sen får vi se vad man kan tänkas hitta på. Lite nätshopping skulle inte vara helt fel, eller kanske en långpromenad..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0