M & C in umeå









Lördag mitt på dagen kom vi fram till soliga umeå, vi åkte in till centrum direkt och strosade runt på några affärer i någon timme. Hittade inget speciellt kul sådär, bara lite småsaker..
Lite senare hämtade vi upp resten av gänget som vi bodde med & drog till brännbollsplanerna. Vi såg inte särskilt mycket på brännbollen dock. Istället låg vi i gräset och mådde gott=)
Till middag beställde vi kinamat som vi även den åt utomhus på gräsmattan. Och vilken stämning det var i alla lägenheter runt om oss. Det var grillning och party i sinne så peppen hos oss var det inget fel på!
Vi blev inbjudna på en förfest hos massa piteåbor som vi självklart drog på. Det roliga var att vi inte kände en själ där, haha.. men det var riktigt skoj ändå! Tillsammans gick vi vidare till någon klassfest utomhus, där det var massa, massa folk från alla möjliga platser i sverige. Träffade bland annat på några skellefteåbor och blev bästa vän med en från jokkmokk. Hon pratade skumt och bjöd på minttu.
Myggen och kylan kom desto senare det blev, så vi valde att fortsätta partyt på ännu okänd plats. Underbart skruvat!

Söndagen kom och det var time for pizza! Malin tvingade oss till "världensgodastepizzaställe" & trots att jag har börjat på "diet" så kunde jag inte tacka nej till det. Och hon hade faktiskt rätt, pizzorna var sjukt goda. Om det berodde på min enorma hunger eller helt enkelt på restaurangen vet jag faktiskt inte haha..
Och på tal om min diet så gick den åt h-vete idag också. Allt som hade gått så bra, förstördes nu ikväll när jag insåg att vi hade kvar tårta från morsdag.. behöver jag ens säga nått mer?

Sammanfattar helgen med: "Jag ser vååågoooor" & "AAAJ, mitt huvud dog....jag slog det i elgitarren"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0