Giantsubs

Kolla vilka feta subs vi gjorde förra veckan! Det är fyra hela mackor ihopsatta..
Och killarna som köpte dom satt på restaurangen i drygt 3 timmar och kämpade med dessa. Tillslut gav dom upp, men hade ändå fått i sig nästan hela!




Och när dom skulle gå kom en av dom fram och frågade om mitt nummer.. jag visste inte vad jag skulle svara för jag ville verkligen inte ge det (haha).Och jag hamnade nästan i chocktillstånd, jag menar, det är inte varje dag man blir uppraggad på jobbet. Så jag sa hmmmmm i drygt 10 sekunder för att kunna hitta på någon bra undanflykt. Tänkte säga att jag hade pojkvän men så kom jag på att han hade snackat med min chef, så tänkte att han kanske redan frågat honom om jag hade det osv. Så tillslut blev mitt svar ja.. När jag gick iväg för att skriva mitt nummer på en lapp tänkte jag även skriva fel nummer. Men det var jag också för feg för :P
Några minuter senare kom ett sms. Jag har inte svarat! Men det var en schysstare diss än att säga nej rakt i ansiktet tycker jag även om det hade varit mer ärligt!? :P

Nu har jag packat klart, och det blev ungefär 748 väskor. Vet inte hur jag ska få mig till bussen imorgon, kan absolut inte gå, det är ett som är säkert. Isåfall får jag gå tre varv och det kändes inte så peppande.. Jag hoppas det löser sig, det brukar det göra.
Nu ska jag dricka oboy och äta rostat bröd :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0