Thon Hotels

Vi klev upp redan klockan sju imorse för att hinna gå ut på en promenad innan inskolningen på hotellet klockan nio. Inte illa pinkat. Det kändes som att det gick helt okej på jobbet också faaast nog var det lite enformigt för min del ändå. Och nu är jag sjukt trött, tror det beror på att min hjärna har gått på högvarv idag pga all norska jag har varit tvungen att lyssna på OCH jag är inte god på norsk. Tror nästan jag ska övertala dom andra brudarna att vi ska gå och sova klockan åtta ikväll. Tror att dom kan gilla den idén, ja?

Stina min fina vän, är nu påväg till thailand som ungefär resten av skellefteå också befinner sig i. Ja, jag måste medge att jag är avundsjuk...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trots att du och rudde snarkar för kung och norgeland, hör jag kjellidioternas olidliga tut jävla signal jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-29 @ 00:54:53
Postat av: Anonym

Trots att du och rudde snarkar för kung och norgeland, hör jag kjellidioternas olidliga tut jävla signal jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-29 @ 00:54:59
Postat av: linda

JORDGUBBSYOGHURT!!!

2009-01-29 @ 14:38:30
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0