190109

Hola! Jag har haft så mycket att göra nu så hinner knappt uppdatera fastän jag har en massa att skriva om egentligen och en jäkla massa bilder har jag också.
Hinner egentligen inte skriva nu heller.. Är mitt uppe i packningen,  och det är inte det lättaste jag har gjort. Packa kläder för alla eventuella månader där borta. Well, jag gör mitt bästa och hoppas jag får med mig det viktigaste!
Har varit och handlat också inför resan och det blev INTE billigt! Hatar att handla mat för pengarna, jag vill ju köpa kläder och skor istället! =D

OCH IMORGON ÅKER VI!!!!!!!!!!!!!

Men vi hörs senare hörrni, nu måste jag fortsätta packningen!

Kommentarer
Postat av: Karro

Åh vad spännande vännen, hoppas ni får det toppen! Eller kanske ännu hellre att ni vantrivs, så du kommer hem snart, och kanske blir sugen på att flytta hit ehe... (A) Me miss you

2009-01-19 @ 17:04:18
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

men visst skämtar du, det var fan skrämmande

dyrt att handla massa jävla kääk hahhaa!

alltså lite vi ska riva hela bodö town djeeeeeeeeeeeeez

2009-01-19 @ 18:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0