Gårdagens party!


Igår samlades jag, sanna och stine i denna söta tjejen, idas lägenhet for some parteey!



snygga brillor, huuh? jag diggar dom med kapsylerna mest!


tog några bilder...
och några shots


sen åkte klackarna på och vi drog oss ut i natten..




..eller iallafall till bowlinghallen.



klockan blev mycket så vi bestämde oss för att dra oss vidare mot rock. Sannas sko ville däremot inte hänga med. Den gick verkligen inte stänga, tillslut kom tom nån random kille och försökte hjälpa till men utan att lyckas,


så vi tog hissen upp och bytte skorna, sen var alla på G igen!


även sanna ;)


sen blev det massa, massa dans tills fötterna inte orkade längre


och jag lyckades få en bula i pannan som är FETT STOR och FETT OND som jag döljer här.
Fråga mig inte hur man lyckas med det.......

Tack tjejer för en riktigt rolig kväll! Måste göras om=) (Fast helst utan bulan nästa gång..)


Kommentarer
Postat av: Hp

Tack själv gumman! (L)

2009-04-19 @ 21:38:49
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0