Tillbaka till boddan imorgon

Handlat, deklarerat (älska skatteåterbäring), städat och packat väskorna har man nu gjort ännu en gång. Förr älskade jag att packa men nu tycker jag att det har blivit nästan lika tråkigt som att packa upp. Sen att släpa runt på väskorna ska vi inte ens tala om..
Imorgon får jag iallafall skjuts till bussen, tack och lov.
Har haft en händelserik & för det mesta rolig vistelse här hemma i veckan. Men trots det så känns det ändå bra att åka tillbaka igen. Och nu är det ju faktiskt inte alls länge kvar innan jag kommer hem för gott (?) eller iaf för sommaren, bara 1,5 månad drygt=) Så om ni vill träffa mig & sanna tidigare får ni lyfta på röven och dra er till bodö. Det tycker jag låter som en bra plan. Ses!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Peace ;P Och jaaaa, kom och hälsa på!

2009-04-15 @ 17:03:25
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0