Gæstbloggning

operasjon "carro bli i bodø" er igang, men det går ikke så bra;(
har gjentatte ganger sagt att her er det bedre lønn å bopæl men ikke fan om hun hører på, hun vil til sverige å jobbe for minstelønn:P
vi får håpe at hun tar til vett å tar med seg flyttelasset sitt hit å bor som den dronningen hun er, nemlig min dronning hvor jeg er kongen av vårt rike;)
her sitter hun å nekter å gi meg mitt rettmessige kyss som jeg har fortjent, hun sier hun ikke liker snus lepper men jeg tror hun har et øye for islendingen som sitter her ved oss;O) neida, det var en skämt, hun har fortrott sitt hjerte til meg for all framtid, bryter hun kontrakten så ender hun opp i hades, eller helvette som bibelen kaller det:P
vi får håpe at vi finner en løsning slik at vi kan nyte hverandres selskap så lenge vi  har luft i lungene;D

om du fortsatt leser dette så har du holdt ut, det er ikke værst for en svensk:P

laise minelli, laise lairo kokte kairo;D

A.G.P

Kommentarer
Postat av: stina

Hahaha Carro jag står på din sida! Kom hem!!

2009-04-25 @ 09:23:12
URL: http://stinch.blogg.se/
Postat av: stina

Hahaha Carro jag står på din sida! Kom hem!!

2009-04-25 @ 09:23:21
URL: http://stinch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var väl inte så svårt med norska :P

2009-04-25 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0