jetlag

Jag är så mätt just nu, efter lektionen idag som förövrigt var jävligt svår att hänga med på, for jag och handlade en massa godsaker som jag var sugen på efter resan och proppade i mig..
Känner att ett träningspass skulle sitta fint imorgon så mycket som jag har
glassat omkring senaste tiden.


 

Mamma och pappa har köpt en ny bil under tiden jag var borta förresten, en silvrig Renault tror jag det var. Ska avgöra imorrn om den är godkänd eller inte :P Måste ju testköra litegrann för att avgöra, men utseendemässigt så gillar jag den mycket mer än den gamla.
---------------------------------------------------------------------------

Deniz, min bästaste turkvän. I will miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0