Helluu

Dålig uppdatering, jag vet! Men har inte haft tillgång till internet föränn nu.
Festen i lördags var helt okej, började med att vi for till folkets park(?) i Drängsmark. Där var det inte så mycket ös men lite bugg hanns med i alla fall haha :) Vi blev så jävla sugna på chips + att det inte var världens roligaste fest som sagt, så vi fixade skjuts in till stan, åt lite chips och gick sedan ut på O´learys. Kvällen avslutades inte så oväntat på Max.
Jag impulsköpte en kamera också, en rosa fick det bli till och med. Fast tyvärr glömde jag usb-kabeln & det hos Sanna så kan inte lägga in några bilder föränn jag hämtat det. Får väl bli imorgon eller något sånt.

Igår var jag med Sanna & Lalla hela dagen, vi satt mest och slappade framför TVn och gjorde sånt som man gör på söndagar :)

mys.

Måste ta tag i den där Nk-läxan som jag inte fattar ett skit av också...

Kommentarer
Postat av: linda

UPDATE,UPDATE...jag vill se alla pics :)

btw, FESTSUGEN????

2008-09-15 @ 20:57:58
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0