Yesterday:

Vaknade för en timme sen ungefär och sen dess har jag bara legat här i sängen och chillat med datorn i knät. Sjukt nice att man bara kan ligga och slappa ett tag.
Kom hem vid 01.30 inatt så blev ju ändå en rätt tidig kväll igår.
Tacomiddagen var satans god!! Vi såg även på idol (HEJA ALICE) och bråkade om vilken musik vi skulle lyssna på ;P
Sen var alla sjukt peppade på att gå ut på calles och se Benny och Emil, men när vi kom dit så hade dom satt upp en jävla skylt med 20-årsgräns. Och alla var ju inte 20 tyvärr, så då hade vi inte så mycket val och drog vidare. Jag och Sanna for på en hemmafest ett tag och gick senare ut på olles. Blev en trevlig och rätt lugn kväll, vilket var exakt det jag kände för :)



Jag hittade ingen finare dekor än en banan, klaga inte, ok?


(klicka för större)
Gooomaten, Lindas vackra efterrätt och jag&plömmaaaan<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har du stay ups?;)

2008-10-25 @ 15:56:50
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0