Mamma Mia

Ikväll har jag bjudit Stina på bio, som en försenad födelsedagspresent. Ingen av oss hade (konstigt nog) sett Mamma Mia, vilket det känns som att halva världen redan har gjort. Till och med min käre mor & far. Så den fick det bli. Jag satt och smånynnade tyst för mig själv och tyckte bara att den var allmänt mysig.
Men hade ganska höga förväntningar på den redan innan eftersom "dom där alla" har sagt att DEN ÄR SÅÅÅ BRAAAAA!!! Så lite besviken blev jag nog ändå. Men som sagt ändå mer än godkänd!


Förut idag så åkte jag till Byske, där jag och Sanna fixade till våra cv:n och började leta lite jobb i Norge. Vi har sökt ett jobb på en skidanläggning bland annat. Och det håller vi verkligen tummarna för!! Skulle vara hurkulsomheeelst att bo där och på fritiden får man nog åka i backarna hur mycket man vill. Själv kan jag bara åka slalom & liiite snowboard, men då ska jag fasen lära mig & bli bra på snowboard...


Vem vet, kanske överraskar jag & blir sådär bra. Ha ha ha.



ps 1. JAG HATAR BUSSAR!!!!
ps 2. Jag är rädd för imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0