låååååååååång lista

Det verkar som att folk har lite att göra på söndagar, besöksrekord idag som tusan. Så tänkte att jag gör en "liiten" lista om mig, personen bakom bloggen.
Världens längsta så jag förstår om ingen orkar läsa..


Bästa mikromaten: Texmex pizza
Fikar gärna på: Waynes
Bästa klubben: Av alla 528 klubbar i Skellefteå så måste jag tänka efter väldigt noga.. 
Läser just nu: Senaste cosmo
Läser helst: Någon bra tidning, helst SOLO
Modeförebild: Oj, har så många, men bla Serena i GG, brudarna i The Hills mfl.
Motionerar: Friskvårds, skaka rumpa på ballen(?)
Favoritprodukt på Systemet: Virgin Ooze
Bästa fyllekäket: Kebabtallrik!!
Lyssnar på: Jordin Sparks-freeze
Bästa förfestmusiken: Lindas partyskivor
Dansar helst till: rnb
Favoritskor: Just nu, mina svarta högklackade kängor från Din Sko
Klädkonto per månad: 1000 - 4000 kanske?? Fast har ingen aning egentligen, en månad är ju svinlång tid.
Det dyraste jag har köpt: Skinnjackan tror jag.
Mitt sämsta köp någonsin: Har många sämsta köp, men bland annat en klänning som aldrig kom till användning. Annars typ knallrosa leggins..
Senaste secondhandfyndet: Stickad beige tröja. Första och senaste.
Senaste impulsköp: I klädväg var det ett stort svart linne och en lila tröja. Annars var det kakor och mjölk hihi
I dvd-spelaren/datorn: The Hills, Gossip Girl!!
Favoritfärg: röd, rosa
Användbar pryl: laptop och mobil
Transportmedel: benen
Bästa kaffet: nått som inte smakar så mycket kaffe, helst inget alls. Men älskar däremot latte med smak!!
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Lyssnar på musik, läser nån tidning eller smstorterar mina vänner ;P

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Tröttttt
Är det nåt du absolut inte äter: KORV, räkor,kräftor och sånt där
Kläder just nu: strumpbyxor och oversize tröja från monki
Vad sa du senast: Jag försöker hålla tyst så gott det går idag men tror det var "tack" när jag handlade på ica. 
Längd: 173-174 cm
Hur många kuddar sover du med: tre
Favoritväder: Sol & varmt!!
Spelar du nåt instrument: haha nej, men har spelat klarinett och blockflöjt för 1000 år sen, jag var grym förståss
Morgon- eller nattmänniska: egentligen en dag människa, fast har nog blivit lite av en nattugla nu för tiden..
Sparare eller slösare: SLÖSA
Bästa film: Bara för att pretty woman var på TV nyss så säger vi så
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Hur många barn har du/vill du ha: 2 är lagomt tror jag, en av varje
Bio eller promenad: Beror på vilket humör man är på, men bio är ju oftast mysigast.
Snarkar du? nejnejnej
Rädd för insekter? JAAA, hatar småäckelkryp
Äckligaste insekten: spindlar
Vad vill du jobba som? om jag det visste...
Pizza eller hamburgare? KEBABTALLRIK
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag försöker ha det städat, men det är ju fan omöjligt
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? åh, aldrig!
Hur många syskon har du? två, en liten broder och en äldre syster
Är du rädd för blod? rädd? nja, men det är ju riktigt läskigt med blod.
Saltar du på maten? Nej, men jag vet en som saltar ALLT!
Gillar du att sjunga? Jag sjunger jämt men jag sjunger inte speciellt bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Dans! För att jag älskar att dansa.
Anser du att du är stark? nej, jag är svag.
Brukar du sola? Om det är sol! Vilket det är typ varje dag här i Sverige............
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp&ner och fel väg- DET FUNKAR!
Röker du? nej
Snusar du? nej
Kaffe, te eller inget? ge mig en latte dårå



Kommentarer
Postat av: partyskivsfixaren

"Bästa förfestmusiken: Lindas partyskivor"



you are so sweet HEHEHE



2008-10-13 @ 21:12:23
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The Hills? På min blogg får du de senaste gossip och bilder på tjejerna och dramat!

2009-03-24 @ 11:34:41
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0