trettiondeoktober.

Varför blir man alltid så jävla trööööttttt efter man har ätit? Skulle lätt kunna gå och sova nu och aldrig mer vakna, typ.
Idag har jag varit och tränat core, trots min superrrhärliga träningsverk sen passet igår. Helt sick så ont jag har. Massage någon???
Annars har jag och sanna varit och kollat på halloween kostymer igen. Nu har jag bestämt mig för att vara polis ifall vår fest blir av.. Men hittade ingen polismössa dock, så vi gick på polisstationen och tänkte fråga om dom hade någon över som dom ville ge bort eller sälja, men då var det stängt såklart. Så får gå tillbaka imorgon kanske.

Ikväll blir det nog film!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: linda vägrar åka kollektivt

kom & hämta mig i byske 21:00..

då kan vi chilla film i storstan

vad braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-10-30 @ 19:38:22
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0