Fredag

Äntligen fredag!
Har varit iväg och tränat power nu på morgonen, som är träning med skivstång. Och igår körde jag & mimmi core (mage&rygg) Så ingen nådig träninsgverk nu alltså! 
Snart kommer Sanna hit och vi ska leta lite jobb i Norge. Jag hoppas det är så lätt som alla säger.. men är ju rätt länge kvar innan vi ska åka så det borde vi väl hinna lösa.
Blir nog en sväng på stan lite senare också innan jag börjar jobba klockan fem.

Är lite avundsjuk på alla som ska ut på Balzac ikväll, men eftersom jag börjar 6 på morgonen imorgon & slutar 9 ikväll så är det nog ingen bra idé att joina. Så ska nog sitta och stirra in i väggen eller nått annat kul, haha nää men något annat ska jag väl kunna hitta på efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0