Det var det här jag var rädd för:



Jag spyr nästan när jag ser bilden, så bäst att inte titta kanske.. ;p
Men det här var iaf vad vår lektion bestod av idag. Cutta hjärtan! Man skulle disekera (stavning?) med bara händerna!! Jag mådde inte bra av att se brustna hjärtan överallt, så jag avstod. Satt mest i ett hörn på en stol och stirrade i marken.
MEN jag var iallafall där hela lektionen, så jag är rätt stolt ;)



Eftersom varken jag eller Stina mådde särskilt bra efter lektionen kände vi att vi förtjänade lite fika. Så vi drog iväg på Waynes. Mycket trevligt var det. Och muuummss med latte!!
Avslutades dock på ett mycket konstigt sätt, kan inte säga mer förutom att jag bara ville sjunka genom jorden typ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0