tjockis

ojojoj, idag har jag inte varit så duktig med att äta ordentligt haha... började redan vid frukost då jag åt gamla pringles.
Åkte in på en mack i Kåge lite senare för att köpa vanlig frukost, fast dom hade fan ingenting så det blev en mellis (med godis i) och en dricka istället.
Efter skoterturen var det ju dags för fika då, bullar kakor mm, jomen smaskens ;) Och det tar inte slut än, nej.. mormor tar fram en godisskål och jag kan ju inte motstå såklart!
Och när jag kom hem sen var jag ju så mätt av allt fika och godis så det blev ingen middag heller, blev popcorn istället lite senare ! aaah, så tok det kan bli ibland :P

Men jag skyller på att det är påsk, då är det tillåtet att äta hur onyttigt som helst ;D


Kommentarer
Postat av: Stinch

Yoooo cooling, kommer snart hehe....

2008-03-21 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0