En trevlig kväll igår

Tar just en liten paus från solen. Varmt & skönt idag, äntligen känns det som att sommaren har kommit.

Trästocks igårkväll var rätt skoj. Vi kom dit kring elva och såg då Solemate, Karros broder, som rappar. Det var väldigt mycket gung i tältet måste jag säga. Och väldigt bra musik också :)
Sen såg vi Kleerup ett tag också, synd att inte var så mycket sång men musiken är ju ändå hur skön som helst! Hade varit kul om tex Robyn hade varit med och sjungit på hennes låt osv.
Sen kom kylan så vi drog oss hemåt.

Sitter och lyssnar på Takida - Tear it up again och längtar i massor till på fredag, då jag ska se dom spela på Pdol :) Senast jag såg dom var -06 och då var det massa ös kan jag lova!
Jag hoppas verkligen att dom ska spela några gamla låtar också, t.ex Burning Inside, Broken och Losing. Dom låtarna är såå bra och dom blir man inte less på i första taget!

Puss på mina älsklingsflickor!


Kommentarer
Postat av: Karro

Puss!

2008-07-24 @ 22:30:14
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0