Söndagsshopping

Söndagar brukar ju vara en tråkdag, men idag orkade jag verkligen inte ha tråkigt så jag köpte senaste SOLO och satte mig på bussen mot staden. CK har ju iaf öppet på söndagar tänkt jag, så jag passade på att shoppa litegrann. Hittade bland annat 2 toppar, lite smink och detta:


Wayfarerkopior, armband och halsband från glitter, börs från cubus.
Är typ kär i peace-halsbandet!  Kommer nog användas flitigt i sommar!
(Och förlåt linda, jag härmade dig med brillorna)

Tänkte även visa vad jag beställde igår.



Nu blir det mys med chips framför tvn (: Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

Det är inte bara brillorna du härmar mig med, även gladiatordojjorna..fast jag har dom i schvart ;) haha!)

2008-07-06 @ 22:00:01
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0