lista om mig

  • Om det brann hemma hos mig och jag skulle rädda en materiell sak, vad skulle det vara? Det är en ganska enkel fråga, datorn lätt! Man har ju så mycket värdefullt i den.
  • Vad gör dig mest förbannad? Myggor och människor som ljuger och sviker andra.
  • Vad samlar du på? hmm, jag samlar väl inte på nått speciellt tror jag.. eller räknas skor? ;P
  • Om du hade obegränsat med pengar, vad skulle du göra då? RESA, RESA, RESA!! Utbilda mig till frisör, köpa allt nödvändigt som jag vill ha, ge bort massa fina presenter och shoppa massvis! Och om jag är riktigt snäll skulle jag även skänka bort till välgörenhet.
  • Jag tycker de här 5 sakerna är ruggigt snygga! Höga klackar, målade naglar, killar med lite busiga frisyrer, jeansjackor, kjolar! 
  • Hur ser dina sommarplaner ut? Jobba för det mesta, annars festivaler,fester och lite resor inom landet. Kanske även utomlands igen, jag håller tummarna för det ;)
  • Om alla webbsidor försvann utom 3, vilka skulle du välja att behålla? Google är självklar, där kan man ju få reda på allt. Sen blir det kanske...hotmail så man kan läsa sina mail. Fan vad svårt det här var men den tredje måste väl bli antingen nån tidning typ aftonbladet.se så man får reda på saker som händer här i världen .. eller typ facebook? Jag väljer nog facebook ändå, är ändå aldrig inne på aftonbladet.se ändå så :P


Kikade runt lite på mina bilder och så såg jag den här och stannade till. What är det där min fot? Ser exakt ut som min  käre moders.. Man kan ju inte bli annat än lite mörkrädd! 

Den fule till vänster är det jag snackar om!!! :S


Kommentarer
Postat av: Engman

Hej, vilken tur du har då. Det var bara 3 deltagande i denna design.. http://elinengmaan.webblogg.se/2008/july/bloggdesign-utlottning.html#comment



en av dem hade skaffat sig en egen design och den andra hade vunnit en annan design. Så då återstår bara du.



fortfarande intresserad utav den? :D

2008-07-11 @ 00:21:23
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0