tonight, im alright

Hade jätte, jätte, jätte helt fantastiskt kul igår:

* massa gott snacks, allt från pajer till chips
* dans, dans, dans
* popopopokerfacepopopokerface MAMAMAMAAAA!!!!!
* för hög musik, för fega grannar - polisbesök
* fortsatte ändå discodunket
* en spritskadad rosa mobil & en toadränkt kamera (min!!!) så nu har den vattenskada ggr 2. GOOD!!
* tuuuusen flumbilder på saras kamera, bland annat i badkar & smutstvätt
* balzac - dansring
* olearys, hp-hem&sova.

Och imorse var det bara stiga upp och fara på jobbet, och det gick kanoners. Var ovanligt mycket folk idag motför vad det brukar vara på söndagar också, så det var ju som nice.
Sen fick jag ett sms av en uttråkad(?) stina; Härmed är du inbjuden till en skvallersession ang. gårkvällen på shell, slalomvägen, tillsammans med stina och herr cocacola. Valfri tid mellan 17.08-21.08 idag söndag.
Så självklart for jag dit ett tag också efter jobbet. Börjar bli lite av en söndagstradition nu..

Efter det har jag, hp och linda skrivit några mail till important persons he he he..
nee, en dusch skulle sitta riktigt gött just nu! ROCK ON!


Vill ni se fler bilder från i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa det vill vi!

2008-12-08 @ 20:19:57
Postat av: Anonym

Gärna bilder :D

2008-12-08 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0