friday night

Gårkvällen började med att vi lagade middag tillsammans hos mig, tacos blev det och som alltid var det väldans gott. Var väldigt trevligt att träffa mina gamla kompisar, synd bara att inte alla från gammgänget kunde komma. Men vi måste absolut göra om det, då alla kan vara med.
När kvällen började närma sig natt drog vi på oss klackarna och gick mot stan. När vi kommit förbi max kom jag på att jag glömt leget. Och det är inte första gången det händer heller.. haha, många av er som läser kan säkert intyga...
Så då var det bara att vända, men som tur var körde just en av sofias kompisar förbi så vi slapp faktiskt gå, snäll som han var.
När vi fått oss in till stan igen så gick vi på calles, var ganska mycket folk och väldigt trevligt. Sen hann jag även med olles en sväng och en NY NATTKLUBB som har öppnat bakom olles. Varför har man aldrig hört talas om den??? haha. Fast tydligen kommer det alltid vara 22 där så det gynnar väl inte mig så mycket än, men igår hade vi tur ändå som tog oss in.
När jag skulle gå hem så hade jag ännu en gång turen med mig, slapp gå dvs heheeee-ee.

Det är så sjukt, inte varje gång jag dricker men ofta så drömmer jag om ett stort vattenglas på natten, och det finns verkligen inget godare än det där vattnet. Det smakar exakt lika som vattnet i byskes gympasal, då förstår ni!!!!

Nu har jag lite bråttom, syrran kommer och hämtar upp mig alldeles strax & så ska vi dra på en födelsedagsfest!
 
Här är gårkvällens outfit, innen smink & hår var fixat. Därav mina paintskills haha..

och röda heels på det.

 


Kommentarer
Postat av: linda

VA!!! NY NATTKLUBBBBBBBBBBBB??????????????????????

(mina ögon ploppar ur ögonhålen osv.)

och man ser ju bh:n carrrrrrrrrooo, usch!!



ps. "slapp gåå hee-he" = carro sov inte hemma i ettan, njeeeeeeeeeeet! ds.

2008-12-06 @ 21:09:10
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag åt också tacos igår, mmm!

2008-12-07 @ 17:59:25
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0