161208

Åh, äntligen är naturkunskapskursen slut. Så skönt. Efter lektionen var jag så hungrig eftersom jag inte hann äta frukost imorse, och stina var också sugen på mat, så det blev varsin kycklingsallad på waynes. Och sen en chailatte efteråt. Eftersom alla skriver om hur gott det är hela tiden så kände jag mig lite tvingad att testa. Jag tycker att det var helt okey, men inte mer. Smakar som mjölken som blir över när man har ätit gröt, fast varm. Nä, tror jag håller mig till vanilj latten i fortsättningen istället haha.
Förövrigt känner mig väldigt hängig idag, en hals och ett huvud som gör onttt. Och jag som aldrig är sjuk ska klara mig den här gången också. BRA DÅ SÄGER VI SÅ.

Kommentarer
Postat av: Stinchiii

du glömde skriva att det var stinas citat ;)



Hur gåre att jobba ihjäl sig då?

2008-12-17 @ 13:42:31
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0