Mellan 2 jobb

Nu är det bara 1 dag kvar av mitt sommarjobb. Det känns mest skönt men jag har faktiskt lite panik också över att jag inte har något jobb alls nu. Ska vila upp mig i någon vecka och sen ta tag i arbetssökandet.
Ingen som vet av en lägenhet till mig förresten? Gärna i Sthlm. Säg bara till isf! :)

Ganska sjukt egentligen hur mycket man "måste" jobba om man inte har fast jobb så att man får semester på sommaren.
Ända sen jag gick ut skolan har jag jobbat nästan oavbrutet. Känner verkligen att det ska bli skönt med lite ledighet. Hoppas solen hittar tillbaka nu också, så man får lite färg på kroppen :)

Mer trevligheter står på schemat imorgon. Men mer om det senare!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

vi ska till sthlm! flytta ihop med oss :D

2008-08-15 @ 11:40:30
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0