Tisdag

Hallå!

Kom just hem från min nk-b lektion. Idag handlade det mest om atomer, jag satt mest som ett frågetecken haha.. Förstår verkligen inte varför man måste kunna sånt, t.ex hur många neutroner det finns i en atom! Helt onödigt att veta, enligt mig & för mig.
Men vi fick sluta lite tidigare i alla fall, så det var skönt!
Nu ska jag fortsätta packa det som är kvar.. får alltid ångest ifall att jag glömt packa ner nått & för att jag packar ALLDELES för mycket!
Jag borde ha skrivit en packningslista, haha!!

Måste upp kring 5 på morgonen imorrn, så ikväll blir det nog en tidig kväll. Inget klockan 3 sms-ande ;P
Kan inte fatta att jag åker imorgon!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0