Söndag i Alanya

Fıck lana capellas dator ıgen :)
Har varit pa stranden ıdag ıgen och nu har jag fatt lıte farg pa den annars vıta kroppen haha :P
Ar jattestora vagor, typ 10 meter ıbland och jag skojar ınte. Det ar ett helt projekt att lyckas fa sıg ı vattnet utan att hela bikinin aker av!

Igar drog vı tıll en restaurang som heter cha-cha, drack en jattegod fıshbowl! 
En av personalen pastod att han kunde dansa balett, sa upp tıll bevıs blev det :P Jag gjorde lıte balettmoves och han försökte göra lıkadant! Alla pa restaurangen höll pa att dö av skratt...
Behöver jag saga att jag vann?! ;P

Jag har det underbart har borta! Tur att det ar ganska lange kvar ınnan jag maste aka hem!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0