Första "skoldagen"

Sitter just nu hos Karro och äter en av mina favoriträtter, kycklingsallad :) Vi har just kommit hem efter en runda på stan och jag som egentligen inte skulle köpa nått kunde ändå inte hålla mig från allt som lockade, även fast jag inte köpte så mycket. Visar kanske senare vad jag köpte. :)

Kursen verkar vara lite svår men ändå rätt intressant. Fast 2 timmar varje gång känns ju faktiskt ganska drygt. Tur att det bara är 2 gånger i veckan då, så jag tror jag överlever! :)
Träffade även min f.d bästa vän som ska läsa samma kurs, så det känns bra!

Nu ska vi se extreme home makeover, med TYYYYYYYYYY som alltid SKRIIIIIIKEEEEEEEEEEER haha..
Hörs sen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0