Home again

Föreställningen gick super! Var inte så väldigt mycket publik men var kuligt ändå! När vi inte stod på scen, så chillade vi mest. Var lite på stan, satt vid älven och åt glass osv, riktigt mysigt med andra ord. Åh, vad man kommer att sakna alla efter det här året. Vi har verkligen skitkul tillsammans och det kommer bli såååå gryyyymt när vi kommer till Paris!

Har börjat störa mig på en grej, alla säger typ såhära i varannan mening, det går inte ens att fokusera på vad personen pratar om för man hör bara typ såhära. Även jag säger så...
Haha, alltså jag dog typ av skratt hela tiden när man tänkte på det!

Lön idag, jag är numera rik! :) (Fast kanske inte så länge till...)

När vi kom hem till Skellefteå blev det en liten shoppingsväng också, köpte ett mönstrat linne, jeans, ett jättegulligt rosa nagellack, nya solbrillor och Escadas nya parfym. MMMM, den luktar så gött!
Nu ska jag försöka att inte shoppa mer innan Stockholm nästa vecka. Kommer bli tufft, men jag ska göra mitt bästa haha ;)
Ikväll blire nog bara att ta det lilla lugna, kommer bli really nice!

Chill out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0