Med sand i håret

sitter jag  just nu och slappar i vår lägenhet ett tag med min lilla dator i knät. Tänkte berätta lite om vad vi pysslar med alltmest härnere.
 Imorse gick vi till stranden ganska tidigt men det var så jäkla varmt idag att vi inte orkade ligga så länge. Istället gick vi upp till restaurangen och chillade ett tag, sen fick vi tjejer följa med & välja ut kläder som ska säljas i en butik här bredvid. Lite skoj var det ju att se hela lagret med olika klänningar, kjolar osv=), fast efter ett tag blev jag & sara ganska så less & ville ut i solen igen, så vi drog tillbaka till stranden. Så det blev iaf några soltimmar idag! Men det räckte gott och väl..tror jag har bränt mig lite idag faktiskt.

Igårkväll åkte vi först upp till frida som bor uppe på berget med superfin utsikt & hade det lite mysigt med chips, nötter & lite alkohol. Lite senare gick vi ner till hamnen där vi stannade för att äta middag, jag tog en kycklingsallad som var riktigt goood=) Sen satte partyt igång. Hela restaurangen dansade runt i ring och sjöng & skrattade. Vi träffade även på några norrmän & tillsammans gick vi ut på latino club. Så det blev en riktigt lyckad kväll faktiskt=)

Ska snart gå iväg och kolla om jag kan hitta någon hårfärg, för mitt hår har blekts rejält & det är verkligen inte nice. Sen får vi se vad som händer, men skulle gissa på att det blir en lugn kväll ikväll ändå. En som jobbar på bacus restaurangen ska iallafall lära mig lite salsa, hur nu det ska gå, haha.

Kanske slänger in lite bilder från dagarna senare ifall jag tar med mig datorn ut ikväll. Internet går så segt här i lägenheten så kan inte göra det nu.
Vi höres, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0