Today:

Haft en jättemysig dag idag. Bortsett från allt extra jobb med tvätten!! Och joo, nog fan blev det kebabbbb. Inte tråkig mat, inte smal mat. Sen blev det ju fika på wayne´s med brudarna också. Inte tråkigt fika, inte smalt fika, inte tråkiga tjejer. Det är i sin ordning så att säga. Cubus hade ju öppet till 21.00 också så blev lite kvällsshopping som jag kan visa er sen. Jag, sanna och carro köpte likadana nattlinnen så vi ska nog styra upp ett "pyjamasparty" haha. Och nej vakten, du är inte bjuden!
Snart blir det nog sängen, och måste försöka sova länge imorgon så jag orkar med nattjobbandet i helgen.


(klickbara)
hemliglinda, carro med chailatten större än hon själv och sanna som visar upp sin nya mascara för jb.


jag och linda busar på cubus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0