Snart åker jag på molnen.

Nu är det inte många timmar kvar innan jag beger mig mot varmare breddgrader, fast åker mot luleå redan om 1 timme. Där ska jag vänta ända tills klockan är 20.05 då planet lyfter. Landar som vanligt i antalya och åker buss till alanya, och jag kommer nog inte vara framme där föränn 3-4 inatt. Hoppas jag kommer att kunna sova eller att jag hittar någon kompis på resan så tiden går lite fortare, haha.
Aaaah, jag är nervös, på ett positivt sätt för det mesta (tror jag). Är även rädd att jag ska glömma något viktigt hemma.. ni vet väl själva hur det brukar vara=)

Sitter på min nya dator nu och bloggar för första gången. Och jag har även fixat både picasa & spotify på den, så nu kommer vi ha massa bra partymusik därborta, weeey!!

Jag vet inte vad jag ska skriva, har alldeles för mycket pirr i magen haha.. så jag antar att vi hörs när jag är framme i alanya imorgon eller nått. PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0