JOOOOOBB

Första dagen efter semestern är nu avklarad. Jag jobbade med en ryss idag som knappt kan prata norska så det var ju inte sådär superkul.. Men jag tog mig igenom timmarna utan problem ändå. Fick jobba över en halvtimme också, vilket alltid känns drygt när man väl gör det men nu i efterhand känns det såklart jättebra!=)
Har bestämt mig för att jobba tom torsdag & sen åka hem på fredag. Då har jag en hel helg att vila (?) upp mig innan sommarjobbet på parken börjar. Hoppas verkligen, verkligen på en bra & solig sommar i år, jag vet att det känns SÅ mycket lättare att kliva upp på morgonen om solen lyser in genom fönstret när man vaknar.
Var ju kasst väder förra året så jag tycker faktiskt att vi som jobbar ute förtjänar some good weather this year, riiight?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag håller med dig angående vädret ! Får sinne annars ;)

2009-05-27 @ 17:12:43
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0