Sisters.

Måndag igen! Suck, jag hatar verkligen måndagar, det finns ingen tråkigare dag tror jag. Heeeeela veckan kvar innan det blir helg. Och samma sak varje vecka. Något positivt med denna måndag var iallafall att jag jobbat 8-18.30 idag så det blev några timmars övertid, me like. Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag sitter på bussen på väg hemåt. Har redan planerat några kvällar med brudarna! =) Får pirr i magen bara av att tänka på det. ♥
Nu ska jag skriva ett mail till mamma&pappa och be om (tvinga) dem att laga tacogratäng till mig på fredag när jag kommer. Btw den som står på busstationen redo att kramas får många ++++++++poäng!




Kommentarer
Postat av: Marlene och Tessa

när kommer bussen då??? :-)

2009-03-31 @ 14:26:45
Postat av: Jag är en real sister..

<Men vars är jag?? jag ser inte mig där.. :P

2009-04-05 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0