22:56

Efter att ha käkat gröt för det mesta, så bestämde vi oss för att laga något lite roligare såhär på lördagskvällen. Tacos älskar vi båda så det fick det bli. Måste ju vara bland det enklaste och laga också! Till och med lättare än gröt. (Kan fortfarande inte receptet..) Annars har vi kosat oss med film och sådär. Var egentligen bjuden på 2 fester ikväll men vi kände att vi måste försöka spara lite pengar! Eller ja.. ska jag vara ärlig så var det nog sanna som var mest förnuftig.
Nu tänkte vi iallafall dra ut ett tag, kanske gå på det där cafeét jag berättade om förut, vi får se=) Tar med mig kameran så kanske jag kan visa er den fantastiska utsikten också!
Kommer ändå bli en någorlunda tidig kväll eftersom jobb väntar imorgon. Hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Hp

Tacos (L)



Tänk att jag kan vara förnuftig ;)

2009-03-22 @ 18:56:46
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0