EverydayWishPerhapsLookFoolMiracle

Jag har väldigt många idéer och för det mesta är dom väldigt udda. Och när jag kommer på något som jag verkligen vill göra/vill ha, vill jag att det ska ske NU. Mitt senaste påhitt är att jag vill ha en liten hund. En alldeles egen söt liten sak. Jag vet att det vore omöjligt just nu eftersom jag jobbar så mycket & har verkligen ingen tid över till en liten valp..
Men...
Kanske får försöka övertala morsan.


En annan grej jag kommit på, på senare dagar är att jag vill göra en tatuering. Jag skulle vilja skriva något litet i nacken, något som betyder. Kanske med texten på ett annat språk. Kruxet är bara det att jag inte har den blekaste om vad jag skulle kunna skriva. Får spåna vidare på det, för jag vill absolut inte tatuera in något som jag inte står för.
Tatueringar som inte betyder något känns nästan värdelösa, även om det kan vara fint, så skulle jag aldrig ha det själv!



Varför kan man aldrig hålla tyst när man borde?

Kommentarer
Postat av: stinch

Jag tycker inte tattoos som inte betyder något är värdelösa, det är ju ett smycke lika mycket som en piercing!

2009-06-09 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0