Vår!

Skinnpajen & tygpjuxen åkte fram idag. Det är helt seriöst vår här, hur skönt som helst.
Vi har också börjat tagga inför beach 09 - dvs äta kaninmat och absolut inget godis eller annat onyttigt + promenader varje dag, ta trappan istället för hissen osv. Får se hur länge detta håller i sig dock.. Jag som är van att äta hela tiden i princip.
Och jag som hade lovat mig själv att inte shoppa här i norge har nu insett att det kommer bli väldigt svårt. Jag trodde att det inte skulle finnas några affärer alls här, men hade helt fel. Tusan!

Intervjun idag gick väldigt bra, tror vi har stor chans till jobb. Imorgon står två intervjuer till på schemat... Håller tummarna :)

Hörs sen hörrni, nu är det promenad nr 2 för idag som gäller. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för sorts jobb ?

2009-01-22 @ 17:45:21
Postat av: Anonym

säger vi inte!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-22 @ 21:02:12
Postat av: Anonym

//inte carro

2009-01-22 @ 21:03:16
Postat av: carro

svar: Det är på ett bemanningsföretag, ett hotell och säljarjobb bland annat. Sen har jag även blivit tillfrågad på 7eleven men då måste jag stanna över sommaren så det kändes inte så peppande kanske..

2009-01-22 @ 21:04:53
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0