Helgen

Sara hade lagat en underbart god middag med bland annat kyckling som hon bjöd oss alla på.


Hon bjöd även på mumsiga drinkar så festen satte igång rätt snabbt. Vi spelade kortspel, ölspelet och lyssnade på bag in da box. Då fick jag idén att krypa ner i puffen. Carro in da box.


Julia, hennes pojkvän Patrick, Sara och jag.


Blev en sväng-om eller två innan vi gick hem till my familys house där jag träffade på sötnosen Harry, grannarnas hund.

Jag och mamma buggade några varv och sen gick vi mot saras place igen för att få skjuts. En bil åkte och vi andra stod ute och väntade på att sara skulle komma ner från sin lägenhet (som ligger högst upp i huset där hon bor). Men hon kom aldrig och dörren var låst där nere såklart. Så vi kom på den smarta idén att klättra upp för brandstegen och in genom fönstret. Patrick var frivillig som tur var.
Vi trodde att Sara hade däckat men så var inte fallet, nej hon var i full gång med att riva ut alla lådor i lägenheten för att leta sitt visa-kort som hon lyckats tappa. Tillslut kom vår skjuts iallafall och vi hittade visa-kortet, (det låg på ute på gatan) så då kunde vi äntligen dra in till stan. Jag lyckades lura mig in på ballen (utan att veta om det själv) gratis, fråga mig inte hur men det var skickligt gjort :D Och vi hade riktigt skoj ute :) Det var verkligen en värdig sistafesteniskellefteåpålängekväll.

Vi sov hos min syster och söndagen blev riktigt mysig. Sandra ordnade en riktigt god frukost sen gick vi och hyrde film. En läskig en. Bingolotto spelades också och systern vann en ny lott, alltid något! Sen spelade vi kort resten av kvällen innan det var dags att ta sitt pick och pack och gå mot bussen. Tur att det inte var så mycket folk ute. Mjukisbyxor och höga klackar är inget jag vill visa mig ute i direkt.



Ojoj, vilket lång inlägg det blev. Sorry!
Imorgon står väckaren på 06.00 så bäst att dra sig mot sängen nu.. Godnatt!







Kommentarer
Postat av: Sara

men tack vad gulligt skrivet carro :) tur att maten blev lyckad.. det var en väldigt lyckad fest också.. om man tar bort att jag låste er ute, hehehe

men tur att brandstegen fast tillhands..

och ja att jag ramlade var ju lite jobbigt för alla er kanske.. sorry..

men med allt detta blev det lite action och massa skratt?? kan man tänka så?



och kvällen ute kan jag säga att vi gjorde det bästa av ändå fast vi kom senare ;)

måste göras om.. hehe



ps.vissa kort på mig är så fuuuuuuuuula.. och syns att jag är full och kan inte göra någon annan pose, haha.. men det bjuder jag på.



saknar dig carro ;) party on girl..

2009-01-23 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0