Hemavan 08


På vägen dit träffade vi på rudolf and his gaaaaang. Och det var ungefär 5 cm från att vi skulle kvadda en av dom. Musikspel och bilkörning går inte ihop. Så då vet ni.



Men när vi tillslut kom fram så åkte den gröna pälsmössan + partyhatten på och glitterdrickan fram.


Denna kväll gick vi runt i olika stugor och umgicks med härliga personer. Väldigt trevligt var det, men vi avrundade kvällen rätt tidigt ändå eftersom vi skulle upp och åka.




Vi åkte tills mörkret kom..


..och drog på afterski istället.


Senare på kvällen hälsade vi på sannas kompis linnea och deras stuga. Vi spelade ett sjukt roligt spel där... måste leta upp dom reglerna nånstans :P


Upp för backen det bar, och det är ingen kort sådan. Särskilt inte i högklackat & snö.........


Sanna valde till och med att gå utan jacka för det blev så varmt. Ja, det var som ett träningspass!


Här var det skön stämning och proppat med folk.



På vägen hem tog vi den snabba vägen, dvs ner för backen. Och det var kanske det roligaste nånsin, som jag skrattade. För anton gick det inte lika bra, han flög ner, typ. Resultatet av det ser ni på bilden här uppe.. :D


Lalla och jag gör oss redo för en ny kväll. Vi laddade om med kex och ost. Mumaaa

Och hos skelleftehamngänget var vi lite stammisar =) Här spelas tp och jag kingade såklart.


Sen blev det ännu mer spel, i form av att köra bil. Jag kingade inte...

När det var dags att gå hem fick jag vänta i ca en timme på min jacka. Och det är ingen överdrift. Tillslut var jag så arg på dom att jag gick in och letade själv. När jag väl hittade den så hade den inte kvar sitt nummer och låg huller om buller med tusen andra jackor.


Nyårshatt och bubbeldricka

Nyårs! Han i hörnet försöker smygfota mig...


Jag lämnade kameran hemma denna kväll, men det nya året skålades in ute i kylan bland massa raketer och glada människor :)

Och det var en liten sammanfattning av den resan. Har lämnat ute en massa, bland annat antons bravader när han sov på dunken i minusgrader osv haha, men det kanske kommer en annan gång..

DÅ!

Kommentarer
Postat av: Challe

haha du firade ju nyår med dj och the gang haha

2009-01-02 @ 23:56:01
URL: http://chab3.blogg.se/
Postat av: carro

sv: yes bland annat :P

2009-01-03 @ 01:03:35
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: stinis

Fiin sammanfattning :D jag vart tillåmed dugen på snowboooarrddddd

2009-01-03 @ 08:15:19
URL: http://stinch.blogg.se/
Postat av: stiiiiiiiini

Fiin sammanfattning :D jag vart tillåmed dugen på snowboooarrddddd

2009-01-03 @ 08:20:56
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0