massa, massa jobbprat!

Nu är alla jobb+intervjuer avklarade. Första intervjun som handlade om ett vårdjobb gick väldigt bra! Det ligger i en annan kommun så man måste åka båt för att komma dit, och redan nästa helg ska vi få provjobba/inskolas. Nu gäller det bara att vi fixar något boende där, men jag tror att det kommer att lösa sig..

Andra intervjun på 7-eleven gick som jag trodde, dvs att dom inte orkar lära upp mig när jag ändå ska hem om några månader. Dom sökte någon som kunde jobba heltid i sommar, och så länge kommer nog inte vi stanna.

Tredje intervjun var med två kostymnissebrats som frågade mig en massa, massa frågor. Tror att det gick helt okej ändå, dom sa iaf att dom tyckte jag verkade smart hehe ;) Men dom sa även att det var ett litet problem att jag hade ett annat jobb redan + samma orsak som på 7-eleven, att vi åker hem innan sommaren.
Men ärligt talat så vet jag inte ens om jag vill ha det jobbet.. men jag får vänta och se om jag ens får det innan jag bestämmer mig för något.

Blir inget vindrickande ikväll, vi bestämde oss för att skjuta upp det till imorgon istället. OCH IMORGON BLIR DET FAN RÖJ!
Ikväll blir det däremot lugnt - fika, film, massa gott och bara mysa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0