DET BLÅSER STORM IDAG!

Hurtigrutten, hurtigruttnnnnnn, är det enda linda pratar om. Ett undantag är när hon är så förbannad och står på balkongen och skriker åt fordonskillarna utanför shell, som aldrig kan hålla käften. Hon låter dem få höra det också. Håll käften för h-vete skriker hon. Det återstår att se om dom vågar återkomma..


Imorse var vi på Thon Hotels på intervju, det gick great! Vi börjar inskolningen på onsdag så då jävlar ska vi bevisa vad vi svennar går för.
↓  ↓  ↓


Jag hör talas om planer att se en till skräckfilm ikväll. Jag är jättestolt över mig själv som har sett 3 st på raken nu på senare tider! Men nån måtta får det vara. Nu blir det komedier resten av norge-tiden.

Åh, neeeeej...nu sätter linda på pokerface IGEN, för 345 gången idag! börjar bli lessss..

Kommentarer
Postat av: toolbox murder skräckis ikväll efter min plass/barbeint

pokerface i REMIX FAKTISKT!

hurtigruttennnn har passerat klart, arne är fast i oslo och nu kööööööööööör vi

2009-01-23 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0