Min dag!

Imorse for "norgegänget" och fixade personbevis inför flytten! Shit, brudar vi åker om lite mer än 1 vecka! Sen ringde Hanna från min gamla klass och undrade om jag ville ställa upp som "glasögonmodell" för ett reportage till norran som hon skulle skriva. Och jag hade inga bra ursäkter så jag ställde upp haha. Vi fotades på Se och Synas i lite olika glasögonsmodeller. Jag kände mig mest som en lärare eller nått. Men det var kul. Fast jag är inte säker på om det blir lika kul när bilderna publiceras dock....
När vi var klara drog jag vidare på stan ett tag innan jag började jobbet. Känns som att jag har haft jullov ett tag så var skönt att börja jobba igen :)



G r a m m i s g a l a n  n u  d å, ciaaao!


Kommentarer
Postat av: stinky

alltså va. 1 vecka?! driver du! jag tror jag blir förbannad.

2009-01-08 @ 06:14:05
URL: http://stinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0