Fridaynight

Ikväll gick vi på min plass och jag fick mig min efterlängtade latte med vaniljsmak. Världens mysigaste cafe/restaurang/bar också, med råskön musik strömmades ur högtalarna. Ville aldrig gå därifrån. Typ.
Men godissuget tog över (mest för HP) så vi gick och köpte oss lite godis, 1kg var ungefär, och slog oss ner framför lets dance.
Tror vår room-mate tyckte att vi tryckte lite för mycket så vid 23-tiden gav han som förslag att vi skulle åka och gymma och inte är vi dom som säger nej!
Men jag måste erkänna att godis var inte den bästa uppladdningen..

 

Och nu är jag så trött så jag vill blunda och aldrig mer vakna på 50 år! GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

osminkad albinosate till vänster hahah!!!!!!!!!!

men kaffet var helt okej

2009-01-31 @ 01:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0