Lördag+söndag

Förutom stina och karro, kom även mimmi med 2 polers på vår lilla chillkväll i lördags som vi kan kalla den.


Jag och lil-K mimade och stod för lite av underhållningen.



Sen blev det lite lugnare med popcorn och tvmys i soffan. Mimmi står för popcornätandet på den här bilden :D



Jag, stina och karro sov i min lägenhet tillsammans. Och på söndagmorgon drog stina iväg på jobbet innan åtta på morgonen. Jag minns att jag vaknade och tänkte vad tusan hon gör uppe mitt i natten. Så jag fortsatte sova, och sov,  och sov. Och sov. Tror inte vi vaknade föränn efter ett. Efter stina slutat jobbet gick vi till korvgubben och åt, där stannade vi i drygt 2,5 timme framåt..eller kanske ännu längre. Gud vilket söndagsnöje!

Smalt med 5 dippar!!


Sen tog vi skruttan till kusmark där vi spelade guitar hero world tour. Och ni som har följt bloggen vet att jag sög sist när jag spelade guitar hero. Men igår gick det faktiskt mycket bättre och det var superkul.
Det känns som att det där spelet är beroendeframkallande...



Efter några timmars spelande satte vi på en film med brad pitt i huvudrollen som handlade om hans liv som gick baklänges. Jag väntade hela LÅNGA filmen på att det skulle börja hända något spännande och fängslande, men nej, den var riktigt händelselös och allmänt seg. Dramafilmer är inget för mig.

Efter filmen (äntligen) tog slut gick vi alla och la oss och sov.
Och sötsimbagrisen joinade oss också såklart=)


Nu ska jag gå och tvätta lite, sen umgås med s&s. Kisses!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahah ja det är ju tur att man var så snygg jämfört med er ;) Men vad jag nu inte förstår, om den var den här benjamin-filmen med brad som nu såg? då han ser jättegammal ut som ung men blir snygg sen ;P Den kommer ju på bio först den 16 januari? :O

2009-01-06 @ 15:09:19
URL: http://mimmmmi.blogg.se/
Postat av: carro

sv: Jo du var ju skitsnygg! :D

Jo, det var den!! hahahah, vaaa ska den gå på bio?!?! :O SE DEN INTE!!

2009-01-06 @ 15:13:55
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Svar2: nej jag var inte partysminkad/klädd som ni jue! ;P

Ja eller den kommer till sverige den 16 januari. Jag gissar att ni laddade hem den. Tyckte att ni sa att ni hyrde den nämligen :P

2009-01-07 @ 00:40:34
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0