Listdags

1. När gick du upp idag?
Vid 8.30

2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend, right?

3. Senaste filmen du såg på bio
Det var Changeling tror jag. Och innan den var det Twilight <3

4. Favorit-TV- program?
Fortfarande Gossip Girl och The hills

5. Vad åt du till frukost?
Ett äpple

6. Vad är ditt andranamn?
Jag har faktiskt två, Malin & Elisabeth.

7. Din favoritmat?
Bland annat grillat, kyckling & fetaostsallad, lövbit med beasås(på flarra), kebabtallrik på binco, palt mm

8. Vilken mat gillar du inte?
Korv!! Tortellini, fiskbullar, räkor, kräftor (har inte smakat det heller men jag känner på mig att det är vidrigt hehe)

9. Favoritchips?
Cream & Cheese are the only ones for me

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Jag lyssnar inte på cd

11. Vilken bil kör du?
Mammas och pappas när jag väl kör

12. Favoritmacka?
Rostade mackor med marmelad och gärna ett oboy-glas till det.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Människor som verkligen inte kan ge med sig, och inte går att diskutera med.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Skor? haha, nämen klänningar måste jag väl säga då. Det funkar ju både till vardag och fest.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
USA. Los Angeles och New York

16. Favoritklädmärke?
Jag är allätare

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Det tar vi när det är dags..

18. Favorittid på dagen?
kvällen

19. Var är du född?
I en vit opel

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll, konståkning

21. Coca Cola eller Pepsi?
Same, same..

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nuförtiden har jag blivit en nattuggla, förut var jag inget utav det dvs morgon och kvällstrött.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Maybe baby..

26. Vad ville du bli när du var liten?
Stor

27. Bästa barndomsminnet?
Gud man har ju så mycket minnen så det är svårt att välja något speciellt. Men vår husvagnssemester i Västervik var väldigt rolig. Och när min syster klippte av mig håret! Det blev inte så jämt om man säger så, fast jag & syrran tyckte att det blev fint. Mamma & pappa höll dock inte med, dom tvingade mig att gå med en mössa på skallen resten av sommaren..

28. Varit i Afrika ?
Nej, men skulle inte tacka nej att åka dit.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Hahahah jo faktiskt

30. Varit med om en bilolycka?
Nja, tror inte något om det jag varit med om kan räknas som en bilolycka..

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
M/S Norway i Skellefteå iallafall

33. Favoritblommor?
Vilken tjej gillar inte röda rosor?!

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Dallas, Bianco och Kungshallarna (räknas det som snabbmat?)

35. Äger du en cykel?
Nja, alla mina 500 cyklar har ju blivit stulna. Men brukar låna min mors

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Forever 21 eller Topshop

37. Läggdags?
När ögonlocken börjar ge sig..

38. Senaste personen du delade en middag med?
Sanna & Linda

39. Vad lyssnar du till just nu?
Lindas fingrar mot tangentbordet och min kurrande mage

40. Favorit färg
Det är olika varje dag. Typ. Men rött gillar jag

41. Hur många tatueringar har du?
Zero. Och inga planer på att skaffa någon heller

Kommentarer
Postat av: Hp

Haha, jag gillar det där med att;. Vilken mat gillar du inte?

- räkor, kräftor (har inte smakat det heller men jag känner på mig att det är vidrigt hehe)DU MÅSTE JU FÖR FAN SMAKA, AS GOTT JUE!

2009-01-27 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0