SÖNDAG.

Har inte haft något liv i helgen. Jobba, sova, jobba, sova. Som det brukar bli när man jobbar natt, tråkigt nog hinner man inte med något annat. Det värsta med att jobba natt tycker jag är när man slutar och ska fara hem. Bege sig ut i den mörka natten där det kanske finns en våldtäksman gömd bakom varannan buske.
Igår slutade jag egentligen 3 men istället för att cykla 110 km/h ända längst bort på a-torp så väntade jag på stängarna och fick därför bilskjuts hem istället. Bättre så tycker jag.

Väl hemma i Byske händer det inte så mycket såhär på kvällskvisten. Tände ljus och tog ett långt bad med en massa, massa skum. Härligt!
Nu tänkte jag börja packa upp lite kläder hade jag tänkt. Jag fungerar så nämligen. Får saker och ting gjorda såhär sent på kvällen alltså. Måste komma på vad tusan jag ska ha på mig imorgon kväll då jag ska stå framför kameran ännu en gång och då är det ju rätt dumt om alla kläder ligger nerpackade.

Hoppas ni har haft en mer händelserik och rolig helg än min iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0