10,9,8,7,6...

Tio första:

1. Första bästa kompis: sara
2. Första bil: jag hoppas på en riktigt fräsch en
3. Första kärlek: linus
4. Första egna husdjur: en kanin som hette melinda och var grå, vit och tjock
5. Första semester: lätt att minnas?? men om jag utgår från foton så skulle jag tro att det var en skotersemester
6. Första jobb: fotbollsskolan
7. Första köpta skiva: hm, kanske Aqua, Spice Girls eller Emilia
8. Första riktiga kärlek: robin
9. Första piercing: naveln
10. Första konsert: ???

Nio senaste:

1. Senaste alkoholdrycken: några vinflarrer hehe
2. Senaste bilfärd: ute i den norska skogen, alldeles själv. Jag lyckades köra fel även fast det var raka vägen dit jag skulle..
3. Senaste filmen du såg: bratz och innan det high school musical. Nej, jag är inte 10 år..
4. Senaste ringda telefonsamtal: adecco
5. Senaste bubbelbadet: i måndags, det var niiiice
6. Spelade cd: nån random senaste gången jag körde bil
7. Senaste kyss: hehe dedu
8. Senaste gången du grät: minns ej, men det var då ett bra tag sen nu
9. Senaste måltiden: räknas chips? nyss isf

Åtta har du nånsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? nä
2. Blivit kär vid första ögonkastet? ja
3. Fastnat med blicken i någons urringning? brukar försöka undvika det
4. Fått ditt hjärta krossat? jo, det gjorde ont
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? njaa
6. Haft ett one night stand? ja, med sanna inatt.
7. Busringt till någon? med nöje
8. Stulit något? ett armband av plast när jag var liten.

Sju saker du har på dig just nu:

1. tunika
2. långkalsonger
3. bh
4. trosor
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:

1. hp ringde halv 9 och sa att jag skulle komma och jobba, så på 15 min var jag där. OSNABB
2. bäddat 580 sängar och städat minst lika många toaletter
3. träffat en alkis i bara kallingar. jag gav honom öl
4. ätit pizza
5. tvättat
6. bloggat

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. resa
2. festa
3. mysa
4. dansa
5. shoppa

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. sanna
2. karoline
3. stina
4. malin

Tre val:

1. Blått eller rött? rött
2. Sommar eller vinter? SOMMAR
3. Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:

1. hitta min drömprins
2. resa över hela världen

En sak du ångrar:

1. när jag och sara fuskade i ärtan, pärtan boken i tvåan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0