020209

Linda bestämde i helgen att hon inte ville stanna kvar här i norge längre, inte på grund av att hon inte trivs, utan lite andra orsaker.. Tråkigt tycker jag, men jag förstår henne.
Hoppas du får det bra hemma vännen!



Idag har jag inte jobbat men steg ändå upp kring sju för att hinna gå en promenad med linda och hinna säga hejdå.
Men efter att vinkat iväg henne med bussen så kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. Tror jag sov ända till 13.30! Inte helt ok.
Hoppas jag är piggare imorgon för då väntar en heldag på hotellet.
Nu ska jag se gamla avsnitt av paradise hotel, hehe. Hörs imorrn, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pjuxen från TS var asfräscha!!!!

nu är det baraa dom från monki som fattas <3



pyuss på er!

2009-02-03 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0