Julen är hääär...

Det är verkligen tungt att stiga upp klockan 7 på mornarna (morgonarna??) när man är van att sova till drygt 11. Men de ä ba å he se upp som vi brukar säga. Dock lättare sagt än gjort..
Idag var det sjukt mycket att göra på jobbet så jag har stressat i princip hela dagen, det börjar kännas nu när man stannar upp. Jag somnar typ!

Vi är lite lata med att göra middag så brukar göra det som går fortast, dvs havregrynsgröt eller någon slags sallad. Idag åt jag havregrynsgröt med sylt och hp åt sylt med havregrynsgröt.
Nu blir det efterrätt i form av massa socker i konstiga former och packning inför helgens bravader borta i melöy. Tur att jag har sanna med mig på den långa bussfärden, då får jag iallafall någon form av underhållning. (läs: julsånger!!)


Kommentarer
Postat av: Hp

Vad har hänt med mig?

¨Någon måste intala mig att julen är ÖVER!

2009-02-06 @ 19:12:00
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0