Hej feber!

Någon halvtimme efter förra inlägget började jag frysa som bara den så jag klädde på mig dubbla lager kläder+fleecemorgonrock och la mig under täcket. Ändå kändes det som att jag var bosatt i antarktis..
Sanna kom iallafall hem efter fyra med alvedon så när den började verka fick jag äntligen lite värme i kroppen och kunde krypa ur mitt lilla täcke. Inte nog med att jag känner mig som en gammal 90-årig tant så kändes det nästan som att jag skulle få liggsår, hehe.. Så nu ska jag passa på att röra på mig (dvs gå till köket) medans alvedonen gör sitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre nu babe!

Och jag ska försöka planera i god tid.. men du känner ju mig :]

har asstråkigt ikväll.. varför kunde inte du vara här så kunde vi synda med godis till en bra film?

2009-02-20 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0